Ο πρωθυπουργός «αδυνατεί να παρουσιάσει έναν στοιχειώδη απολογισμό διετίας, ελλείψει έργου, και ομολογεί την ενοχή του για την αδράνεια της κυβέρνησής του και την εγκατάλειψη των Υποδομών».
Το παραπάνω τονίζουν με κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης, αναφερόμενοι στα όσα είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα έργα υποδομών, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη ΔΕΘ.
«Η εγκατάλειψη των μεγάλων έργων φέρει την υπογραφή Μητσοτάκη», υπογραμμίζουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτουν ότι ο πρωθυπουργός «εξήγγειλε για μια ακόμα φορά έργα, τα οποία έχουν «παγώσει» επί διετία… Έργα που υλοποιούνταν επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ή ήταν έτοιμα προς συμβασιοποίηση ήδη από το 2019».
Αναφερόμενοι αναλυτικά στα έργα, οι δύο βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνουν τα εξής:
Το μετρό Θεσσαλονίκης που θα έπρεπε να λειτουργεί από το τέλος του 2020, σήμερα βιώνει τον βάρβαρο τεμαχισμό και απόσπαση των αρχαιοτήτων του.
Η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της πόλης έχουν πάει ήδη δύο χρόνια πίσω.
Η ανατολική περιφερειακή οδός (Flyover) έχει μείνει στην «τσάτρα-πάτρα» εξαγγελία Μητσοτάκη από τη ΔΕΘ του 2019.
Ο σιδηρόδρομος βιώνει την πλήρη εγκατάλειψη, χωρίς νέα έργα, χωρίς καν συντήρηση.
Ο ΒΟΑΚ και η Πατρών – Πύργου παραμένουν έργα «παγωμένα», ενώ το βόρειο τμήμα του Ε65 και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρούν μετά από δύο χρόνια στασιμότητας.
Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα δεινοπαθούν. Συνωστισμοί, ακατάλληλα λεωφορεία, που ενοικιάστηκαν στο κόστος αγοράς καινούριων, και «σαπάκια» από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη είναι τα «επιτεύγματα» της Ν.Δ.
«Δύο χρόνια τώρα, η χώρα συνολικά, πληρώνει την ανικανότητα Μητσοτάκη – Καραμανλή» σημειώνουν επίσης, καλώντας τον πρωθυπουργό να «επανασυντονιστεί στο 2021».